persbericht

Een persbericht is misschien wel de krachtigste manier van adverteren. Je publiek leest een echt nieuws-bericht waarbij ze zelf de controle hebben om er iets mee te doen. Nieuws blijft veel langer ‘hangen’ dan een reclame-boodschap en geeft ruimte om er met andere mensen over te communiceren. Nieuws wordt bijvoorbeeld veel vaker gedeeld op social media dan een reclame-bericht.

Daarnaast is een persbericht goedkoper. Je betaalt alleen voor het opstellen van het pers-bericht. Het plaatsen gebeurt uit vrije wil door de aangeschreven journalisten, op voorwaarde natuurlijk dat de nieuwswaarde in het bericht groot genoeg is.

Wij maken gebruik van een database met de contact-gegevens van bijna alle media-platformen in Nederland. Afhankelijk van de inhoud van het persbericht maken we een selectie welke media worden aangeschreven.

www.goedkoopste-persbericht.nl maakt gebruik van een basistarief voor het opstellen van het persbericht. Alleen bij plaatsing door minimaal 1 medium wordt het volledige tarief in rekening gebracht.